Welkom bij Bonnyin online shop in Nederland, geniet nu van je tijd !!!
  • Cart

    U hebt niets in uw winkelwagen.

  • Favorites
  • COUPON CODE: BY18

Retourbeleid

Onze excuses voor het ongemak. Als u niet tevreden bent met uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice om het retourproces binnen 14 dagen na ontvangst van uw artikel (en) te starten. Lees ons retourbeleid zorgvuldig door en zorg ervoor dat aan alle criteria is voldaan voordat u artikelen naar ons terugstuurt. Dit retourbeleid is van toepassing op alle items op onze site behalve die speciaal gemarkeerd.

Algemeen retourbeleid

U kunt restitutie krijgen voor defecte, beschadigde of verkeerd verzonden artikelen, maatafwijkingen en problemen met verkeerde kleuren, enz. Let op:

1. Retourneer geen artikelen zonder overleg met onze klantenservice. Onze klantenservice zal samen met u het retourproces starten.
2. Na ontvangst van uw retourzending wordt het artikel beoordeeld door onze afdeling Quality Assurance. Houd er rekening mee dat items die tekenen van slijtage vertonen, gewijzigd, van grootte veranderd of op welke manier dan ook beschadigd zijn, niet geaccepteerd kunnen worden voor retournering.
3. Alle ongeautoriseerde, onjuist verpakte of niet-verzekerde pakketten worden teruggestuurd naar de afzender.

Neem contact op met onze klantenondersteuning voordat u producten terugstuurt. Alle vragen moeten uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de zending worden ingediend. Het product moet onbeschadigd, onbevuild, ongewassen, ongewijzigd of niet gedragen worden, behalve om het product (en) te passen en in dezelfde staat waarin het aan u is verkocht. Houd er rekening mee dat eventuele labels of tags intact moeten blijven en dat het / de product (en) moet worden geretourneerd in of met de originele verpakking. Als de cadeaus met uw product worden meegestuurd, moet u deze ook retourneren.

Specifiek retourbeleid

Volledige vergoeding

Uw bestelling komt in aanmerking voor volledige terugbetaling als het product dat u heeft ontvangen:

Beschadigd - Als u een beschadigd product ontvangt, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Wees zeer beschrijvend over de schade en upload zinvolle foto's van de schade. Nadat we uw verzoeken hebben ontvangen, zullen we deze binnen 48 uur behandelen.

Product komt niet overeen - Mocht u een ander product hebben ontvangen, neem dan binnen 14 dagen contact met ons op. Upload zinvolle foto's van het ontvangen product. We verwerken het binnen 24 uur.

Maat komt niet overeen - Aangezien al onze jurken met de hand zijn genaaid en aangepast, kan de afgewerkte jurk ongeveer 2,5 cm variëren in elke richting van de gespecificeerde afmetingen. Om ervoor te zorgen dat uw jurk nog steeds perfect bij u past, hebben onze kleermakers al onze jurken gemaakt met extra stof in de naden om kleine maataanpassingen mogelijk te maken. Als uw kledingmaat meer dan 2,5 cm afwijkt van de specificaties van uw bestelling, kunt u kiezen uit de volgende opties:

1.U wordt aangemoedigd om een lokale kleermaker te vinden om aanpassingen te maken. Wij vergoeden u tot 10% van de productprijs als maatwerkkosten.
2. je mag de jurk terug sturen voor gratis wijzigingen, maar je moet betalen voor de heen en weer verzendkosten.
3.Begrijp alsjeblieft dat jurken die niet goed passen, maar in overeenstemming zijn met de specificaties die je hebt besteld, niet kunnen worden geretourneerd of geruild.

Kleur komt niet overeen - De instellingen van uw computerscherm kunnen de kleur van de afbeeldingen op onze site veranderen. Een lichte kleurafwijking van uw jurk en de kleur die op het scherm wordt weergegeven, betekent mogelijk niet dat de jurk defect is of verkeerd is verzonden. Als u er echter zeker van bent dat u het artikel in een verkeerde kleur heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice om te zien of retournering of terugbetaling mogelijk is. Er zijn 3 hoofdfactoren die 90% van de kleurproblemen veroorzaken.

1. Kleurkalibratie van uw apparaat, elk computerscherm of mobiel apparaat kan de kleuren op een andere manier weergeven
2. Digitale contrastverbeteringen van de specifieke afbeelding kunnen bijdragen aan de illusie van een verkeerde kleur
3. De camera van de fotograaf, de verlichtingsset en de achtergrond kunnen de kleur van de jurk er anders uit laten zien

De enige manier om er zeker van te zijn dat u echt de juiste kleur krijgt, is door een kleurstaal bij ons te kopen.

Artikelen die niet geretourneerd of geruild kunnen worden

1.Geen retourzendingen en geen ruilen voor gepersonaliseerde items.
2.Om hygiënische redenen wordt er niet geretourneerd en geruild voor bederfelijke waren, oorbellen (inclusief sieradensets met oorbellen) en artikelen voor persoonlijke verzorging (inclusief lingerie, enz.).

Stijl komt niet overeen - Als onze naaisters of de partners de verkeerde jurk bij ons afleveren, dan bezorgen wij die jurk bij jou. Je komt in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

Gedeeltelijke terugbetaling

Product heeft maatwerk nodig
Als uw op maat gemaakte product een maatwerk nodig heeft, omdat de maat niet correct is, kunnen we u mogelijk ondersteunen met de maatwerkfactuur. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenondersteuning.

Ontbrekende aangepaste functies
Als uw jurken aangepaste functies missen die u bij uw bestelling noteert (bijv. Bloemendecoratie op de jurk), komt u in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.

Late verzending op versnelde bestellingen
Als uw versnelde bestelling niet op tijd is aangekomen, zullen we u de versnelde verwerkingskosten terugbetalen. Neem dan contact op met onze klantenservice.

Annuleringen van bestellingen

We begrijpen dat het een zeer belangrijke onderneming is om een jurk te bestellen voor uw speciale gelegenheid en ons annuleringsbeleid is opgesteld met dit in gedachten. Het is echter belangrijk op te merken dat onze jurken op bestelling worden gemaakt, en als het kleermakingsproces eenmaal is begonnen, kunnen de materialen niet opnieuw worden gebruikt. Het goede nieuws is dat er na het plaatsen van uw bestelling nog veel tijd is om van gedachten te veranderen. Raadpleeg ons annuleringsbeleid hieronder voor meer informatie.

Onbetaalde bestellingen worden na 3 dagen automatisch geannuleerd. We ontvangen elke dag honderden testbestellingen die onze leden gebruiken om bepaalde winkelwageninhoud te citeren en de factuur op te slaan voor latere referentie.

Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan contact met ons op of Live Chat om door te gaan.

Zodra uw bestelling is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd.

Acties Tijdskaders Terugbetaald bedrag
Product Transportkosten
Jurken, schoenen, accessoires, etc. binnen 12 uur 90% 100%
12-24 uur 70% 100%
24-48 uur minder dan 50% 100%
meer dan 48 uur, niet verzonden geen 100%
Bestelling verscheept geen geen

 

Uitwisselingsbeleid

We bieden op dit moment geen omruilservice voor producten. Omdat alle artikelen op bestelling worden gemaakt, hebben we geen kant-en-klare jurken of producten die kunnen worden verzonden in ruil voor uw geretourneerde artikelen. U moet ongewenste artikelen retourneren (als deze in aanmerking komen voor het retourbeleid) en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor de vervangende artikelen. Alle nieuwe bestellingen zijn onderworpen aan de huidige productieperiode.

Retourproces

Houd er rekening mee dat artikelen die in onaanvaardbare staat worden geretourneerd, niet als restitutie worden verwerkt en naar u worden teruggestuurd.

1.Dien binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een retourverzoek in bij onze klantenservice. Voeg een uitleg en foto's toe met de reden van uw terugkeer. Houd er rekening mee dat retourzendingen niet worden geaccepteerd zonder voorafgaande goedkeuring van onze klantenservice.

2.Zodra onze klantenservice uw verzoek heeft goedgekeurd, zullen we u het retouradres en het "productretourformulier" bezorgen. Stuur het item (s) binnen 3-5 werkdagen via uw lokale postkantoor. Houd er rekening mee dat we geen belasting of douane kosten betalen als dit zich voordoet.

3.Na ontvangst op onze locatie, wordt uw retour binnen 48 uur verwerkt. Nadat uw retourzending is bevestigd en geïnspecteerd, moet u rekening houden met twee factureringscycli, afhankelijk van uw bank of betalingsservice. Uw bank of betalingsdienst brengt mogelijk kleine transactiekosten in rekening.

4.Originele verzendkosten en retourkosten worden niet terugbetaald.

Let op: we behouden ons het recht voor om de terugbetaling niet te verwerken als ze in onaanvaardbare staat worden geretourneerd.

Het retouradres: neem contact op met onze service-e-mail - [email protected]